Felicia Chirvăşoiu – Content Manager

Felicia ChirvasoiuFelicia Chirvăşoiu este specialist în publicitate şi ştiinţele comunicării, cu experienţă în mai multe domenii conexe. După câţiva ani de jurnalism, şi-a descoperit pasiunea pentru traduceri şi relaţii publice în domeniul editorial şi cultural. De 12 ani, în colaborare cu Teatrul de Comedie din Bucureşti, organizează în fiecare lună mai Festivalul Naţional de Teatru pentru Liceeni „Jos Pălăria”. De aproape 3 ani este reprezentantul PR al concursului internaţional de design „A’ Design Award and Competition” în România.

A tradus până în prezent 28 de cărţi, din engleză sau franceză, pentru Editurile Aramis, Didactica Publishing House, Minerva, Polirom şi Litera. În calitate de copywriter, a lucrat 2 ani pentru agenţia de publicitate Idea Zone, iar în 2010 a devenit freelancer. A scris zeci de site-uri, materiale publicitare şi articole în română şi în engleză pentru companii româneşti şi internaţionale.

Este simplu să scrii un website sau un material de presă când ai o poveste extraordinară, iar „Mercy Street” este una care face istorie în animaţia românească: prima animaţie 3D stereoscopică de lung metraj. Filmul a fost făcut de o echipă la fel de uimitoare şi de extraordinară ca şi povestea, iar  despre astfel de oameni, care au trecut peste zeci de obstacole şi nu au renunţat până nu au văzut filmul gata, să scrii este la fel de simplu. Singura provocare care rămâne copywriterului este cea lansată de primul curs de comunicare publică: cum să spui pe scurt… Cum să cuprinzi în câteva rânduri toţi acei ani de experienţă pusă la bătaie de echipă, toate eforturile depuse timp de 5 ani de aceşti profesionişti ca să iasă un film pe care să-l iubească toţi copiii? Mai bine  vă duceţi să vedeţi rezultatul!